trešdiena, 2011. gada 5. oktobris

Rudens aukstums

Kas man te jauns? Brīnišķīga nedēļas nogale ar nez cik svētdienām pēc kārtas.
Kā man nepatīk aukstums! Mums pagājušajā nedēļā pat lija un bija dienas, kad augstāk par +17 grādiem temperatūra neuzkāpa :( Šonedēļ sola siltāku laiku, bet man salst - pat dienas laikā ejot ārā vajag šalli vai vieglu jaciņu. Un es otvečaju, ka pagājušajā gadā novembra vidū nebija tik vēsi, kā ir tagad oktobra sākumā.
Nopirku jaunu vadu ārējam cietnim (5TL - drusku padārgi), bet ir tik patīkami pieslēgties tam bez traucējumiem un sakopēt to infu, ko vajag tajā brīdī. 

Kaut es arī pati apzinos, ka runājot angliski es mēdzu ielaist tādas parupjas kļūdas, bet tik un tā ir patīkami dzirdēt, ka kādam britam liekas, ka mana angļu valoda ir akurāta. :)
Vēl pastiprināti mācos turku valodu un tas man sagādā prieku.

Dzīvoklī ir šādas tādas tensions, bet tas ir tikai normāli - ko gan es citu varēju gaidīt. Starp citu - šobrīd dzīvoklī esam 8 cilvēki, jo organizācija meklē jaunu dzīvokli, kaut arī bija zināms, ka 1. oktobrī ieradīsies 4 jauni cilvēki un 10. oktobrī būs vēl 3 jauni.
 
Straujiem soļiem tuvojas mana dzimšanas diena un man nav īsta plāna, kā labāk to nosvinēt. Mums te ir tāda kafejnīca, kas ierīkota vilciena vagoniņā un atgādina diez gan šiku restorānvagonu. Tā kā īpašniekam es labi patīku, tad es pieņemu, ka mēs ar viņu varētu draudzīgi vienoties par labām cenām un labu atmosfēru. Bet problēma 'restorānvagonā' ir tāda, ka tur tikai 4 cilvēki var kopā sēdēt un man jau gribētos, lai notiek kaut kāda radoša rotācija ar cilvēkiem, ka visi ar visiem paspēj pačalot un kaut ko jauku padarīt. Tā nu man atkal ir mazas radošas mokas par to, kā īstenot radošo rotāciju. Jūsu idejas un komentāri?
 
Vienmēr jau var uztaisīt dzerstiņu parasto pie sevis mājās - es vienīgi neesmu gatava visu dienu šmorēt virtuvē kā moldoviete un rumānietes uz saviem svētkiem, bet nu - kaut kādas mazmaizītes, varbūt pat karstās es varu sagatavot un tad jau lai aiziet dzērieni. Bet nu - arī te vajag kaut kādu tēmu un pāris saturiskas aktivitātes.
Bet vakar - man atkal sākās jauna angļu valodas grupa - sākam no nullītes un es esmu drusku par daudz excited, ka esmu atkal iedzīvojusies eating disorders, bet tas man ir raksturīgi lielu (arī priecīgu) satraukumu gadījumos. Gan jau. Vienīgi es zinu, ka es ar viņiem iesākšu, bet es nezinu, vai kāds viņus pārņems pēc manis vai nē :( Bet es nevaru teikt, ka tā ir mana atbildība.
 
Vēl šodien mums ir speciāli ārzemniecēm rīkots Kina gecesi (jeb hennas nakts), kas ir pasākums līgavai pirms kāzām. Es gan jau vienā esmu bijusi, bet nu - te ir cilvēki, kas grib atkal mums mācīt savu kultūru, un jādod viņiem šī iespēja. :) Nabaga līgavai ir jāspēj dejot 3 stundas no vietas un citādi arī jāmāk izklaidēt sievietes, kas piedalās šajā pasācienā.

Es ceru, ka jums Rīgā un kur nu jūs esat viss ir labi, prieks, miers, mīlestība un veselība turās. Un tad jau - galvenais neīgņoties kā latvietim vulgaris. (No tāda dzirdat.)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru