ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

Аквариум - 212-85-06

Pa šo laiku daudz kas ir noticis un būs arī neliels atskats uz to visu, bet svarīgākā ziņa ir tāda - man ir jauns telefons un turku nr. (+9 055 4693 9834), bet paliek arī Latvijas Tele2 nr. Ja nu jūs pēc manis  ļoti sailgojaties vai ir kaut kas steidzamāks par e-pastu, tad rakstiet īsziņas.




Mans telefons - SAMSUNG GT-C3010S. Tās sarkanās detaļas ir metāliskas, nevis plastmasas, kā varētu saprast no attēla.

Ja nu jūs sailgojaties vēl vairāk, ka īsziņā savas emocijas izpaust nespējat, un/bet gribat man atsūtīt ar roku rakstītu vēstuli, kādu labu grāmatu latviešu valodā vai pastkarti no Bali (nu labi, nav obligāti Bali, var arī no Balviem), tad varat man rakstīt uz šo adresi:

Gaziantep Genclik ve Kultur Dernegi
To: Zane
Konak Mah. Üniversite Bulvarı No:103 1. Kat
(Binevler Postanesi Çaprazı)
 Şahinbey

Gaziantep
 27070
Turkey


Tā ir manas organizācijas adrese, jo man teica labāk dzīvokļa adresi pasta sūtījumiem nedot (droši vien pastkastītes atslēgu pazaudējuši). Bet dzīvoju es Labrīt ielā! (Günaydın Sk).
Bet lai drusku jūs saintriģētu, tad nākamo ierakstu nosaukumi ir sekojoši: Latviešu spiegi jeb kā nevainīgi radīt aizdomas par spiegošanu; Ibrahim loves Jessica; Man nav turku sirds.

Šos ierakstus arī drīkst komentēt, ja nu jums rodas kādi jautājumi vai vienkārši komentāri. :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru